יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

מבצעי הרגע האחרון ב Airport Sydney International Motor Inn סידני, אוסטרליה – הזמינו, לפני שהם אוזלים

סידני, אוסטרליה, Airport Sydney International Motor Inn

Airport Sydney International Motor Inn

Airport Sydney International Motor Inn הוא מלון המדורג 3 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה של סידני וממרכז העיר.

Airport Sydney International Motor Inn מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מכון יופי, חדר/י ישיבות ומסלול גולף לנוחות האורחים. האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. במלון יש שירותי כביסה, חדרי דיונים וניקוי יבש. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. Airport Sydney International Motor Inn מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

ובנוסף יש בחדרים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים מכונת קפה, מקרר ופינת קפה ותה. קבוצות חברים או משפחות מרובות יכולות לבקש מראש חדרים שמתחברים.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בבר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה ורגועה. המלון ממוקם בארנקליף, מוקף במגוון רחב של מסעדות ובתי קפה,.

The Australian Golf Club ואוניברסיטת סידני נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. MarketPlace Leichhardt וSydney Bus Museum נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. New Theatre Newtown, Bicentennial Park South וMoore Theological College נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסלול גולף, אמבטיה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חדרי אירועים, לוח גיליונות להרצאות, מקרן LCD, לוח לבן, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 631 ביקורות אורחים
15 אורחים ציינו בביקורתם את החניה, 15 ציינו כמה היא הייתה נוחה
27 מהאורחים ציינו בביקורתם את חדר האמבטיה, 26 אמרו שהוא היה קטן מדי לטעמם
מצאנו 94 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 36 ביקורות על מסעדת המלון, 21 אורחים אמרו שהם ימליצו לאכול בה, 15 לא ימליצו
78 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 56 חשבו שהמחיר היה הוגן
113 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 93 מצאו אותו מסייע ומנומס

35 Levey Street Wolli Creek, סידני, אוסטרליה


   

hotels-seeker.com Airport Sydney International Motor Inn למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בAirport Sydney International Motor Inn באתר hotels-seeker.com.

Airport Sydney International Motor Inn
סידני
אוסטרליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה