יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

סקירה, ביקורת, חוות דעת ודרוג המלצה של אורחי מלון Mantra Chatswood, סידני באוסטרליה

סידני, אוסטרליה, Mantra Chatswood

Mantra Chatswood

המלון ממוקם במיתחם צ'טסווד של סידני, במרחק הליכה בלבד אל Westfield Chatswood. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע.

Mantra Chatswood מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז' לשרות האורחים. הרשת האלחוטית זמינה לכלל האורחים אשר מעוניינים להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתם. תוכלו להנות מרחצה בבריכה פנימית ולהרגיע את הגוף והנפש בג'קוזי המפנק. אם תעדיפו לשמור על שגרת האימונים גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שבמקום פועל מרכז כושר.

לנוחיותכם, יש בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך אידיאלית לתת לגוף מנוחה בסוף היום. המטבח מספק את כל הציוד הדרוש לבישול ומכונת כביסה. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, שי מוצרי טיפוח ומקרר. החדרים מצויידים בפינת קפה, טלוויזיה וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

לונה פארק סידני וכיכר אוסטרליה (\tAustralia Square) נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מMantra Chatswood. נמל התעופה של סידני ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Balmoral Beach, Capitol Theatre וChinatown נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, אמבט ספא, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, דלפק סיורים, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי שמרטף / שירותים לילדים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, חדרי אירועים, ציוד אודיו/וידאו, קייטרינג מלא, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 253 ביקורות אורחים
24 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 23 אמרו שהן היו די טובות
9 אורחים ציינו את חדר הכושר בביקורתם, 8 אמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
29 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 26 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 47 ביקורות על הצוות, 42 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
76 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 73 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
13 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 12 ימליצו עליה

10 Brown Street Chatswood, סידני, אוסטרליה


   

Mantra Chatswood, השווה מחירים של Mantra Chatswood, השווה תעריפים של Mantra Chatswood, השוואת תעריפים של Mantra Chatswood, השוואת מחירים של Mantra Chatswood
hotels-seeker.com Mantra Chatswood למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בMantra Chatswood באתר hotels-seeker.com.

Mantra Chatswood: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/Mantra_Chatswood.htm
סידני: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Sydney_4.htm
אוסטרליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Australia.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה