יום שבת, 28 ביולי 2012

The Menzies Sydney הוא מלון מומלץ בסידני, אוסטרליה על ידי אורחים אמיתיים

סידני, אוסטרליה, The Menzies Sydney

The Menzies Sydney

המלון ממוקם במרכז סידני ובמרחק הליכה קצרה מParliament House, רציף סירקולאר וTheatre Royal Sydney. המלון ממוקם בלב המיתחם מרכז העסקים הראשי של סידני רק מספר דקות אל כיכר אוסטרליה (\tAustralia Square) וRegimental Square. The Menzies Sydney נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל רובע העסקים המרכזי, Grosvenor Place Sydney וSydney Cenotaph.

The Menzies Sydney הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. להנאתכם, ההמלון מספק חיבור לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. ג'קוזי, אמבט ספא וחדר שיזוף זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. בנוסף לסאונה וחדר/י ישיבות, יש במלון גם קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לThe Menzies Sydney ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. חדר האמבטיה כולל מקלחת, שי מוצרי טיפוח ומייבש שיער. חדר האמבטיה עשוי שייש ומכיל אמבטיה נפרדת, חלוקי רחצה ומגבות.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

The Menzies Sydney נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של סידני. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של סידני, כמו למשל King Street Wharf שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. המרחק של נמל התעופה של סידני מן ההמלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / טרקלין, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה/ תה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שירותים צמודים, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה/קפיטריה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, דלפק סיורים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים, גן, ביליארד, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', מרפסת שמש, בריכה מקורה, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, קבלה 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי שמרטף / שירותים לילדים, שרותי אירועים, חדר/י ישיבות, המרת מט"ח, כספת, עמדת עיתונים, כספומט, שירותי מזכירות, סבלים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, פקסימיליה, אולם נשפים, חדרי אירועים, ציוד אודיו/וידאו, שיחת ועידה בוידאו, מקרן LCD, מקרן שקופיות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

המלון מציע שירות החנייה . קיים חניון בתשלום. חנייה לאוטובוסים במקום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2033 ביקורות אורחים
88 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 82 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
90 אורחים ציינו את תנאי החדרים, 82 חשבו שהם לא היו מתוחזקים היטב
מצאנו 77 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 245 ביקורות על המיטות, 174 אמרו שהן היו נוחות
45 אורחים ציינו בביקורתם את חדר הכושר, 34 אמרו שהוא היה מרווח ודי מצויד
1065 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 1030 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

14 Carrington Street, סידני, אוסטרליה


   

The Menzies Sydney, השווה מחירים של The Menzies Sydney, השווה תעריפים של The Menzies Sydney, השוואת תעריפים של The Menzies Sydney, השוואת מחירים של The Menzies Sydney
hotels-seeker.com The Menzies Sydney למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בThe Menzies Sydney באתר hotels-seeker.com.

The Menzies Sydney: http://www.hotels-seeker.com/HE/Hotel/The_Menzies_Sydney.htm
סידני: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Sydney_1.htm
אוסטרליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Australia.htm

flight-seeker.com - flight search engine
Recruiting comment writers in forums and social networking in tourism

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה